Niet tevreden, geld terugGratis annuleren tot 14 dagen voor feest100% match met jouw DJ
Gratis annuleren
tot 14 dagen voor het feest
Klachtenprocedure van The DJ Company
Alle geschillen welke voortvloeien uit de Overeenkomst tussen The DJ Company en Opdrachtgever zullen worden voorgelegd aan een mediator. Indien de bemiddelingspoging van de mediator niet leidt tot een voor beide Partijen aanvaardbare oplossing dan zal de kwestie voorgelegd worden aan de bevoegde rechter in het arrondissement alwaar The DJ Company op dat moment is gevestigd.
Op de rechtsverhouding tussen partijen is Nederlands recht van toepassing.
The DJ Company kent een interne klachtenregeling, welke gestart kan worden via info@thedjcompany.be of +32 228838640
Een geschillenregeling kan bij de Consumentenombudsdienst (https://consumentenombudsdienst.be/nl) en het Online Dispute Resolution platform bewerkstelligd worden (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm) bestaat
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren, info@safeshops.be.